http://www.flairmyspace.com/lylist/ct/7/

Lalalalalaaaaaa~

maanantai 14. maaliskuuta 2011

Heräteostoksia!

Okei! Elikkäs... tilasin aloituspaketin akryylikynsien tekoon...
Tuskin maltan odottaa että se tulee postissa. :D Ajattelin amksaa tilauksen tänään mutten löytänytkään pankkikirjaani eli en ihan tiedäkkään miten saisin siirrettyä rahani. O_o Noh! Kyllä se jostain huoneen nurkista aina on löytynyt! ^^
Tilasin myös muutaman akryylijauhepurkin lisäksi. Värit ovat: ruskea, kultainen glitteri, musta ja pinkki. En vielä toistaiseksi älyä akryylikynsien teosta yhtään mitään mutta eiköhän se siitä selkene kun paketti saapuu postiin. :) Samalla tuli myös tilattua kukkas-aiheisia kynistarrjoa jotka hohtavat pimeässä. :) Myös näitä odottelen innolla. OwO Toivon todellakin että akryyliaineilla pääsen vihdoinkin tekemään sellaisia kynsiä kuin haluan, geeleillä teko tuntui jotenkin rajoitetulta tai sitten minulta puuttui luovuutta. :/
Aloituspaketti maksoi postikuluineen vähän päälle 30e.
Aloituspakettiin kuului;
-akryylineste 75ml
-akryylijauhe kirkas 10g
-akryylijauhe pink 10g
-akryylijauhe valkoinen 10g
-buffer viila
-kiillotusblokki
-rakennekynsiviila 100/180

-lasikuppi akryylinesteelle
-akryylisivellin
-20 tarramuottia
+ohjeet




Toivottavasti heräteostokseni ei osoittaudu ihan sudeksi. Kyllä tuo lista ainakin kuulosti siltä että siinä oli kaikki tarvittava... Kommentoida saa ihan mielellään jos tietää jotain akryylikynsistä. :O Haluaisin tietää puuttuiko paketista jokin aivan ehdottoman tärkeä aine/väline jota tarvitsen. Haluan nimittäin aloittaa kynsikokeiluni heti kun paketti tulee ja olisi harmi jos minulta puuttuisikin jotain tuona hetkenä. :(

5 kommenttia:

  1. Ostitko ton ebay:sta? Mulla on itellä noi samat akryylit ja oon ollut tosi tyytyväinen niihin. :) Mulla ne makso kylläkin vain 10e...? :O
    Kannattaa tilata noita muotteja ainakin lisää, itseasiassa mulla on noita kotona hirvee kasa :D Ja mä en tee enää rakennekynsiä joten voisin myydä sulle? :)
    Sit kannattaa hankkia vielä pensselinpuhdistusaine. Mielellään myös lisää viiloja, meinaan niitä menee aika paljon kynsiä tehdessä! :) Sit tietty vielä primer, auttaa kynsiä pysymään. Ite en kylläkään sitä käyttänyt, mutta suosittelen. Esim cesarsilta löytyy :)

    VastaaPoista
  2. Ei ku tilasin mimaxilta huuto.netistä. :O Aiemmin joskus olen tilannut noita muotteja 200 kpl eli eiköhän niitä nyt ole riittämiin hetkeksi. :D Ja itse asiassa olin nyt vielä illalla kirjoittamassa että olin käynyt kaupungilla ostelemassa lisää tuotteita. :) Pensselinpuhdistusainetta löytyy jo muutenkin mutta ostin varastoon sitä puolen litraa koska oli alennukset. :D Primereitakin on jo entuudestaan kolme purkkia (yritin etsiä jotain hyvää merkkiä) joista se yksi on ihan tolkuttoman hajuista myrkkyä (ainoa joka tuntuu silti toimivan). Dx Viiloja tilasin vinon pinon tukkukaupasta koska niitä menee muutenkin perheen käytössä. :D
    Onko ebaysta helppo tilailla? Vaikuttaisi olevan halpaa. :O Katselin sitä tekemääsi tutoa nettiostoksista ja ajattelin siloin että voisin ihan muuten vain kokeilla tilata jotain pientä. :D
    Miksi lopetit rakennekynsien teon? :O

    VastaaPoista
  3. Okei! :) Jos tulee joskus tarvetta muoteille niin huutelehan niin myyn kyllä noi mun. :D Lopetin kynsien teon kun totesin et omat kynnet on paljon helpommat. :D Sit kun aloin tekeen akryyleilla niin mun pää ei kestä sitä käryä, tulee turhan helposti migreeni. :D
    Joo ebay on tosi helppo juttu kun on hetken tutustunut siihen! :) Se voi näyttää aluks vähän sekavalle, mut kyllä se siitä aukee sit ajan kanssa. ;D Ja voin tosiaan auttaa sen kanssa jos haluat sieltä ostella kaikkea!:)

    VastaaPoista
  4. Aa, sullakin tää migreeni ongelma. Itellä nappas kans pää kipeeksi heti kun avasin sen muovipussin jossa tuotteet saapuivat. :/ Olin toki kuullut että ne saattaisivat haista hivenen mutta HUHHUH!!
    Muottien nopean hupenemisen myötä olen huomannut että omissa kynsissä akryylikynnet pysyvät alle viikon, joskus vain ehkä päivän tai kaksi. :O Oletin että akryylikynnet pysyisivät paremmin... Geeleillä tehdyt kertta pysyivät 2-3 viikkoa putkeen. Toivottavasti kyse on vain siitä etten vielä osaa tehdä niitä. :/
    Kuinka paljon pyytäisit muoteistasi? :D Ostamista en lupaa mutta kunhan nyt etukäteen kyselen jos niille tuleekin pikaista tarvetta kun omat pääsevät loppumaan. :) Olen myös harkinnut niitä uudelleenkäytettäviä muotteja. :O
    Taidanpas oikeasti koittaa ostaa jotain ebaysta. Mistä tunnistaa luotettavan myyjän? :O Vai onko siihen edes mitään keinoa. :/

    VastaaPoista
  5. Mulla on ollut kerran geelikynnet, joista osa katkeili ja tippui ennen ekaa huoltoa. Akryylikynnet on ollut useamman kerran, ja niistä ei ole mitään valittamista. Nyt oon ollut muutaman kuukauden ilman ja tekisi taas mieli ottaa, kun kynnet on sitten niin siistin näköiset ja lakka kestää hyvin :)

    VastaaPoista